Mina syskon

Tjoo! I dag är det första April, så se upp för att bli lurade allihopa! Jag tror att vi ska åka och rida igen på söndag. Väderhemsidorna visade i förrigår att söndag skulle det bli upp mot 17 grader varmt, men nu har lögnhalsarna ändrat och det ska tydligen bli 10 grader bara! Fan vad sur jag blir, hata Klart.se, SMHI.SE och Nyheterna. Jäkla skitsidor, bara att lägga ner hela skiten tycker jag!

Jag kom bara att tänka på lite, jag pratar ju mycket om mina syskon här, men det är nog inte många som vet hur dem faktiskt ser ut. Så jag tänkte visa :)

Jag är äldst av oss fyra, sen så har vi Elias 12 år, Edwin 3 år och Emmi 1 år :) Eller Emilia som hon egentligen heter, men jag använder aldrig det namnet.


Här är Elias, men han vill aldrig vara med på bild :)


Min lilla skojiga Edwin :)



Och här har vi alltid lika glada Emmi, som älskar att göra miner :)

En lite rolig sak är att vi alla heter någonting på E, men det var det som var meningen. Vi brukar kalla oss "De fyra E:na". Jag älskar alla mina syskon, även fast vi retar varandra hela tiden (både stora som små).

Elina, Emilia, Edwin och Elias Nykänen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0