Adventurous, awesome saturday

Hellå folks! Jag är just nu som en speedad duracell-kanin. I dag har varit en helt awesome dag. Var med Tania, Eka, Nor och Agge idag :) Dagen började med att Tania kom ner och vi köpte glass och satt i parken, sedan cyklade vi till studsmattan på fruängsvägen och där kom Agge, Eka och Nor :) Svin-varmt var det, men vi hade typ lite vattenkrig. Eller ja, jag var det ENDA offret :P

Sedan skulle jag hem vid 19.00 för då kom ju Simon, Sussi och Anna :) Jag letade påskägg ( ;) ) och sedan åt vi en god middag :) Sedan sparkade jag till stúdsmattan och var med Eka och Nor. Vi bestämde oss för att våldgästa agge lite med lyckat resultat :P

Men kvällen har varit helt awesome (gillar det ordet). Vi sprang väl runt lite som psychos, klättrade i träd (jag) och var väl allmänt konstiga ;) Jag kom ju på den smarta idén (ljushuvud som jag är) att gå till det övergivna huset en bit upp i mörka skogen och klättra in i ladan. Eka och Nor ballade ur (FEGISAR) så det var bara vi modiga människor som gick ;)

Tappade däremot min mobil och vi sprang runt som galningar och letade. Nu kommer det som är riktigt creepy. Erica ringde på telefonen, och gissa var vi hittade den? Jo, på ett ställe vi inte ens varit på. Det var riktigt konstigt. Jag menar det, ett ställe vi inte varit på. Rakt i gräset.

Det var väl den där jäkla aids-katten...

Kvällen var kuligt värre men orkar inte gå in på smådetaljer.

Här kommer lite bilder från i dag :)


Så himla nice väder alltså. Helt galet bara i april! Jag gick i korta shorts idag :)






Tania in the sun :) Vi tog en liten filt och satte oss i skönviksparken och åt glass :)


Ice cream ftw!




Haha lite skillnad i size mellan Tania och mig. Jag är stora Tania lilla :P


Eka don't want to show her face :(


Däremot kan hon bjuda på sig själv :P


HOPP HOPP


Detta är ett äkta jag-hopp :)






Ellinor :D www.ellinorsmith.blogg.se


LIPLIP


Vi gick upp till Nor sen från studsmattan för att ta en vattenpaus och åt glass ;)


Hihihihi :D


GLASS ÄR GOTT


Söt glassätare! Lika söt som glassen ;o


Coolingar ;) Tania gör en volt och Nor checkar in ;o

¨


Vad är det som är så intressant här? :O :)


Jag är ledsen men jag måste få skryta. Jag är g-r-y-m på att klättra i träd :D




Fjårtis ;D







THE END

I ♥ Min iPhone 4. Min ständiga följeslagare och kamera ♥






Kommentarer
Postat av: Ellinor

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSIGT!

2011-04-24 @ 00:44:56
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0