Bildinlägg

Hellååå människor! Var det lite kul att jag skrev senaste inlägget på engelska? Det tycker jag iaf! :)
I dag har dagen varit ganska lugn, vanliga lektioner. Fick väldigt bra resultat på alla uppgifter/prov vi fick tillbaka i dag så jag är nöjd. + att jag fick beröm av Regina i dag för att jag var så självständig i mitt arbete! Det fick mig på bra humör.

Efter skolan åkte jag med Emma, Hanna, Ellinor och Tania till södertälje, vilket var riktigt kul! Roliga tjejer det där! :D Jag köpte ett par svarta chinos med tillhörande skärp för 300 kr. Rena rama rånet tycker jag. Jag var tvungen att köpa dem i medium för att benen blev alldeles för korta annars. Då menar jag korta. Dock är dem väldigt lössittande nu då, men tur att det finns skärp :) Visste ni att jag är 1.74? JIPPIE SÄGER JAG. JAG ÄR LÅNG :)

I allafall, bilder från skolan i dag


Fjodor i morse när jag packade, han stoppade in tassarna under boken :)


Hannas legs :)


Elin visar oss ett stort smile! :D


Vår skola har typ a iPhone-obsession. Titta bara på Julia! ;)


Hihi, du är så gullig Philippa! Du bjuder på dig själv :)




Du är så duktig på att fota Hanna ;) Fattar ni, FOTa? ;)


Såklart, SOM ALLTID VID VARENDA INLÄGG, har jag bevis för att Tania tar massor av egobilder :)


Jojjo på franskan, oförberedd bild :P


Tania @ gympan


Smickrande bild på Ellinor :)


Rolfmao:ig bild på Tania och mig :)


Bilden talar för sig själv


Normala vänner som apar sig inne i duschen

Nu, bilder från EFTER skolan :)


:)


Hanna varför är du arg?!


Motsatsen till Hanna, Emma är GLAD :D




Drivbild, ta det inte seriöst :P


Gulliga Hanna :D


Haha, Emmas glass :D Ganska så missbildad! Det gröna smakade som Playdooh-lera med päronsmak. Ellerhur Emma? :P


Min glass! Visst tyckte ni den var god? Dock gav jag mer än hälften till Hanna, och hon blev överlycklig! :D


Hanna på tåget påbäg hem. HÄR HAR DU EMMA ;)


Haha, så skön min :')


Fina :D FFF= fiskar för livet :)


Hanna kines, Emma japan=stackars lilla barn? :O


Ellinor @ tåget :D


Mitt försök till att se ut som en full gammal gubbe :) Lyckades jag? Tycker jag iaf!


Cool chey :)


Hanna tyckte detta var en nödvändig bild :)


My smoothie :D


Fokusera. Detta var Emmas ganska så misslyckade försök att fota godiset :/ ;)


Om blickar kunde döda, skulle den här bara göra dig sinnessjuk :) C:


Uppochner, åt sidan!


Ellinor=söt, jag=akta jag kan döda


Jag älskar mitt namn, men om jag skulle välja ett annat skulle det vara Vilda. Så himla fint. Vilda. Skulle inte det passa? :)

Ha en toppen fredagskväll!






Kommentarer
Postat av: Ellinor

MYSIG DAG! <3<3

2011-04-08 @ 20:30:56
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0