Da utlovade picturebomb

Tjobre mina kära vänner! Som sagt har jag haft lite problem med bloggdesignen och att den hoppar fel, men jag orkar inte göra något åt det så live with it.

I dag har det varit en underbart solig dag, och rasterna har spenderats ute. Det känns grymt skönt att matteprovet och no-provet är uppflyttade en vecka! Phew!
Det ger mig fritid som jag annars inte skulle haft :)

Efter skolan gick jag ut på en kort hundpromenad med Ella, i den outhärdliga värmen. Nej förlåt Sverige, ska inte klaga nu när du äntligen bestämt dig för att gå och bli varmt! Tusen tack :) ♥
Sedan tvingade jag ut Tania ur huset från sitt SO-skrivande för att ta en liten paus och hoppa studsmatta med mig. Ganska så typiskt, när jag för en gångs skull inte behöver göra läxor så har alla andra flera stycken att göra.

Men ännu en stressfaktor är att jag måste kunna 5 st hela kator tills karategraderingen om en månad. It's gonna be hard. Det är ganska så otroligt och fantastiskt. Jag har gått på Shukokai Karate i 3 år nu, och är på det blå bältet jag aldrig trodde jag skulle nå! Det känns så himla coolt. Nu är det lila bälte jag ska ta och sedan är det bara tre stationer med brunt kvar sedan blir det SVART BÄLTE. Fatta: svart bälte i karate. Om jag tar 2 bälten per år framöver nu som beräknat kommer det ta 2,5 år till innan jag har svart. Tänk att jag kommit över halvvägs.

den 26-27-28 maj kommer jag ha graderingslägret och hela den helgen kommer spenderas med att träna. Hela 15 träningstimmar kommer det bli. Sjukt kul men extremt jobbigt.
Kalla mig slö om ni vill, men jag skippade karaten i dag.

Just nu den senaste veckan har jag känt mig extremt mentalt trött, men i fysisk toppform. Jag orkar inte så mycket och mina tankar bara flyger omkring. Det finns mycket grejer jag aldrig tänkt på som bara poppar upp i huvudet. Är det bara jag eller? :P Jag bara känner att jag vill lägga min energi på andra grejer än skolan, men jag fortsätter som vanligt ändå. Jag har börjat oroa mig för saker som inte fanns i min världsbild för ett tag sedan. Men på lördag är det valborg och det ska bara bli kul, släppa alla läxor och allt annat som bara stressar. Blir vanliga brasan på vägen här, med alla vänner som brukar komma :)

Men just nu sitter Erica och stressar mig och vill att jag ska vara klar och lägga upp bilder, och så här normalt är vårat samtal:



Humor på hög nivå.

Här är iaf bilder från i dag:


Jag tror nog vi alla ser lite mongo ut.. ♥ Självutlösare ftw


Elin och jag!




Boba Fett säger TITTUT


Mrs. Piggy


Fina vän Emma :)


Piff & Puff!



Dem tre Ozzy(arna):


Elin: Ozzy nr.1


Jag: Ozzy nr.2


Ella: Ozzy nr.3

Nu var det slut på Ozzys!


Katt!


Hohohoho, kolla PH UPPE I HÖRNET!                              ^
                                                                                   l
                                                                                   l
                                                                                   l
                                                                              KOLLA




Hihi, Eka!


Hihi, Hanna!


Erica och jag sentimentallekte balansgång. Precis som när vi gick i blå!




Coola gänget sitter i solen!


Emelie, du visste inte om att jag fotade dig va? :)


Beccs och Verra stod för underhållningen i form av musik :)


Denna cooling ska vara med i Salems talangjakt! Håll på henne :)


Coola skate-tjejer!? :O




Rebecka, du är den tuffaste personen jag känner!


Smile! :D


Nä, nu får ni sluta upp med att vara så coola!




Skate 4 real :)






Summer!


Hundpromenad med Ella efter skolan. Här är våra älsklingar :)


Suck... Micro rullar sig i gräset och blir smutsig, samtidigt som han trasslar in sig i kopplet :/


HIHIHIHIHI. MONKY FTW


Tania och hennes typ speedade-duracell-kanin-volt


Missta er inte, det här är faktiskt Tania, inte jag :)


Här är faktiskt jag!


Failat försök till spiderman Tania? ;/


Jag: Wieee!


Tania, neckcrash... Eller? Nej det blev en fett snygg volt!


Jag.


Min vän










Det var det för nu! Tjobre!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Braaaaaaaaa inlägg! :D <3

2011-04-28 @ 22:22:34
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha Dom där "Ozzybrillorna" var mina, glömde dom på min plats... DOm passade på er! haha :) <3

2011-04-30 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0