En rubrik

Nu pallar jag inte att skriva ett skit om dagen, för en liten jäkel jag känner har gjort mig orolig. Fuck you om du läser det här! ♥

Bilder från i dag:


iHIHIHHI Philippa! :D












Tacka mig nu Ph, jag var snäll. Jag tog inte bilden när du blåste upp kinderna ;)


Blå jag, Rosa Eka <3 www.erican.webblogg.se


Finaste <3














Stor-stor-liten


Haha, Emelie och Becca :')


Sur :O


Show of.... Bara för att du har en klubba :/ :)


Hihi, Veronica skrattar i sin pyjamas :)








<3


Hej hej vad harvihär då, jag heter evert och jag har en groda i fickan.








Det är kul att komma upp till skåpen och mötas av den här synen på låset ♥




Men Julia då, dansar du? ^^

Men nu måste jag gå och duscha, ska gå lite tidigare t skolan i morgon. Tjobre!

Kommentarer
Postat av: agge

fett många bilder

2011-04-27 @ 22:23:29
Postat av: Philippa

Va 17 Elina!? Haha, fyshit och herregud... Jag ser ju helt, asså! Ser jag ut sådär, liksom idag? Åhboy, KILL ME! :''''''(



Svar på din kommentar:

Haha Elina, du är så gullig! Alldeles för söt! Tack lilla bruna söting! En liten rolig sak bara... Den där bilden är från i somras när jag och familjen var i Italien, haha... Då var jag väl inte så liten? Kanske ser ut som det eftersom jag inte har smink, men den bjuder jag på! Kramis <3

2011-04-27 @ 22:43:50
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Elina

Jupp det är alltid kul med mycket bilder, eller hur? :) ^^

2011-04-27 @ 22:49:57
URL: http://elinanykanen.blogg.se/
Postat av: Taaaaaaaaaaaaaniaaaaaaaaa

Fuck u 2!!!<3

Love u babe<3

2011-04-28 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0