Fredag

Tjo! Hur mår ni där ute i det fina vädret? Nu börjar det bli kväll men himlen är molnfri och vädret vår-varmt. Synd att man går och blir sjuk nu, men det är ju bara min vanliga tur :/

I dag har jag bara varit hemma och tittat på film. Nu har febern gått upp och min näsa är helt röd p.g.a. förkylningen. Förhoppningsvis går det över snart, det MÅSTE det göra. För på söndag kommer släkten hit och så ska vi ha släktfirande för mig eftersom jag har fyllt år :)

Jag hann kolla på Resident evil:Afterlife och Star trek i dag. Grymma filmer båda två :) Och sedan har jag väl bara städat lite hemma och spelat datorspel. Ja, vad mer finns det att göra när man är hemma och sjuk? 


Det här är en riktigt grym film faktiskt, men jag önskar att det hade varit mer zombies med i filmen. Vilket det var i 1:an, 2:an och 3:an :) Kul att se på filmer där kvinnan är det tuffa hjälten :)


Riktigt bra film också, och ni kommer bli imponerade av effekterna. Riktigt förstklassiga dataeffekter. Dessutom såg jag ju den på blueray. U.S.S Enterprise ftw! :)

I morgon ska jag väl hjälpa till att städa eftersom gästerna kommer på söndag. Och dessutom har Micro blivit så långhårig, så han måste klippas. Fast jag orkar inte med att klippa honom noggrant, så nu RAKAR jag honom bara. Tyvärr Micro.

I morgon ryker håret!


Här har ni en hårrboll till vovve! Jag lägger upp före och efter bilder i morgon :)

Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0