Fredags kväll

Jo, i går var jag som sagt hemma hos Eka och kollade på Sanctum med henne, Nor, Hanna, Tania och Ella :)
Filmen var grym, men den hade nog varit bättre om vi hade uppmärksammat den lite mer. Vi snackade ju lite under tidens gång :) Om det ens är möjligt att den kan bli bättre----------! Märktes verkligen att det var en Cameron-film på filmvinkeln, omgivningen och dialogerna. Toppen alltså :D Filmen rekommenderas.

I allafall: Nor och jag gick hem till Eka där vi väntade i ca 1 timme när dem åkte i väg till filmkedjan för att köpa chips och glass, och under tiden bombade vi ekas data med roliga bilder på camen. Några av dem såg ni säkert i går. Flera finns på www.ellinorsmith.blogg.se :)

Om utomstående skulle se mig och mina kompisar skulle dem bokstavligen nog tro att vi var killar i kvinnokläder såsom vi håller på. Jag tror inte någon kan föreställa sig :P Men det är bara kul att kunna vara sig själv ;)


I allfall, här är lite bilder:


Ericas gulliga lillebror Sebastian! :)


Gaargh! Kan inte vänta till 15 april då jag och nor ska gå och se den här!


Mästerliga fotografen Ellinors verk x)


Här har vi henne! :) <3


Du är duktig på att fota Ellinor ( :O ) Haha, kolla datorn :P


Hihihihi Noor :D


Kostar inget, denna får ni gratis ;) Haha :D


Hahaha, Tania :')


The Ben and Jerry ice cream-Queen ;)

(Alla bilder blir ganska kassa i kvalitén för att det var mörkt)


WOOOPS! Du tar visst foto! Hanna :)


Vår lilla mini-fjortis :)






Handen i popcorn-påsen och 1,5 liters flaskan i munnen... Vad ska det bli av dig Tania? ;)


Hanna hatar trekanter, så hon äter ringar :)


Eka och jag är helt inne i filmen medans andra hellre fotar... :)


Hahahahah, tjejer :')


Svull-fest bull-fest :) Nor sitter i sin fotölj som vanligt, lägg märke till alla nyttigheter på bordet ;)


Erica :D Happyface ^^

Tjoo, nu måst jag gå. Matteboken väntar...




Kommentarer
Postat av: Taaaaaaaaaaaaaniaaaaaaaaaa

okeej den där bilden me mej me l¨äsk o popcorn va inte schysst asså xD <33

2011-04-02 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0