Godis på en fredag

Nu sitter jag här i soffan med Linneás dator som har en riktigt kass webbcamera. Men nu ska vi vara glada, för pappa åkte i väg för att köpa godis till oss sjuklingar. Ja, Elias har blivit ssmittad av mig :P Hihi, jag är inte ensam :)

Jag har ett helt lager av toalettpappersrullar för att kunna snyta mig med. I hittills i dag har jag använt 2 rullar. + att jag har en vanlig lypsyl att smörja in näsan med. Jo, det funkar faktiskt. Man blir röd om näsan när man snyter sig varannan minut!






Micro är inte pigg på att vara med på bild :)


Stackarn ligger bara och sover på sin filt. Eftersom jag är sjuk har han inte varit ute på promenad i dag. Men han har däremot varit ute och sprungit på vår stora tomt och jagat skator hela dagen :)

Nu ska jag gå och gotta mig i godis, eller rättare sagt vänta på att pappa kommer hem. Sen så!


Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

OMNOM <3

2011-04-16 @ 01:08:15
URL: http://ilus.blogg.se/
Postat av: sara

svar: tack snälla du!

2011-04-16 @ 09:45:34
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0