Good morning ;)

Tjenixen! Nu har jag precis käkat lunch och ska hoppa in i duschen. Eka och Nor kommer ner hit snart och vi ska sitta i solskenet i parken :)

Sedan ska jag följa med dem och jag antar att vi ska hoppa studsmatta :)

Jag har dessutom fått så otroligt mycket godis den här påsken så jag vet inte vad jag ska göra av allt...

Mer lär det ju bli när jag kommer hem till pappa också :O



Det är ju nästan skönt att påsken är över nu xP Fast lovet kunde varit lite längre.. Aja, vi är lediga på måndag också i allafall :)





Men nu drar jag ju ut så uppdatering och bilder kommer i kväll som vanligt! Shooo :)


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

hahah, det var där jag fick det ifrån ;) <3

2011-04-24 @ 23:04:42
Postat av: Philippa

Tack för tipset Elina! ;)<3

2011-04-25 @ 10:20:33
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: sara

söta bilder :)

2011-04-25 @ 16:37:17
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0