Hemma nu!

Tjoo! Nu är jag back on track, hemma igen. I går så gick Jessica och jag ut på promenad med hundarna, en långpromenad. Vi var bara tvugna att stanna och gunga på vägen, gungorna bara hängde där och såg inbjudande ut :)
När vi kom hem till Mommo igen så lagade vi middag, tacos. G-O-T-T :)
Vi slängde även i hop en smaskig rabarberpaj! Shit vilken frossar-kväll det var. Paj, godis, läsk, jordgubbar med vaniljsås, glass... :O :P Men GOTT.
I dag när vi vaknade bakade vi scones och gick sedan ut på promenad med hundarna, vi gick till kalleviken där dem badade ett tag. Väl tillbaka stekte solen som bara den, så vi tog ut en filt på gräsmattan och satt och spelade schack. Och så gjorde vi en jättegod smoothie :)


Smilla :)




Gungeli gung!


Taco-kväll :P


Svin-goda kakor gjorde vi!


Min mini-taco-båt! Riktigt små skal var det, 1 decimeter lång och 5 centimeter bred :)


Bad-hundar :)






Kul bild på Micro, ringaren i notre dame :)


Micro, och mommo har förresten en extremt stor tomt. Detta är bara en liten del :)


Vår fina picknick filt ;) :)


Schack! Haha, jag vann alla tre gånger C: Fast jämt var det, varje spel tog 30 minuter :)




Fint väder!






Vår smoothie! Vi tryckte ner en kaka vi har bakat och två godisar :)

Min farbror Johan kom förbi när vi satt på gräsmattan och han hoppade fram och skrämde Jessica med denna på huvudet. Så jäkla skön han är! Beställt en hästdräkt för att skrämma folk :')


!!!!


I går så var jag och Jessica på skopunkten och jag köpte dessa snygga turkos-blå tygskor :)

Sedan så kom pappa förbi och bad om lite hjälp, så Jessica och jag åkte hem och vi städade på baksidan. Fällde mindre träd, krattade, bar kvistar och stora tunga grenar. Ja allt möjligt. Nu är jag slut.

Har gått med korta shorts hela dagen i dag, så himla varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0