Hemmadag

Hellå allihopa! Hade ni det kul i dag eller? Vad fick ni göra?

Jag har i allafall varit hemma i dag, har ont i halsen. Ni vet, det där nästan alla får varje vår. Men det känns bättre nu så jag kommer nog till skolan i morgon.
I dag har jag mest bara legat och läst, inte gjort mycket. Vi har ju inga läxor eller så, så det var inget jag behövde göra som när man annars är sjuk. :)
Chill

Så som ni förstår kanske det inte blir några dagens bilder i dag, men jag vill bara hälsa en sak till några av mina kära vänner där ute...:

EKORREN SÄGER HEJ, OCH HAN HAR ETT VÄLDIGT BRA LIV





Pawnd :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Elina, du missade världens grymmaste dag! Först fick ena gruppe laga lunchen till resten av klassen (tacokyckling med ris och bröd) Så jäklans gott! Sen så bytte vi och då fick andra gruppen göra fika (cupcakes) så jäklans gott! :D

Och dom andra fick ha sy slöjd (lite annorlunda, men kul)

Fatta vilken dum dag du blev sjuk...:S ((((: <3

Hoppas du kommer imorgon! (:

2011-04-05 @ 21:11:51
URL: http://elinsboklista.blogspot.com
Postat av: Elin

Elina, du missade världens grymmaste dag! Först fick ena gruppen laga lunchen till hela klassen (tacokyckling med ris och bröd) så jäklans gott! Sen bytte vi och dom som inte haft hkk fick göra fika till hela klassen (cupcakes) så jäklans gott!

Och när ena halvan av klassen hade hkk och laga mat så hade dom andra syslöjd. (vi fick brodera in tre egenskaper)

Så du missade tyvärr en grymt rolig dag! :S

Krya på dig Elina! Hoppas du kommer imorgon (: <3

2011-04-05 @ 21:15:32
URL: http://elinsboklista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0