Home again

Tjoboba! Nu ät jag hemma igen. Trevligt att komma hemifrån och vara bland roliga människor som är så himla glada. Mamma håller just nu på att fixa i köket och jag får absolut inte komma och titta. Hmmm... Misstänkt va? Eftersom det är min födelsedag i morgon... :)

I morgon ska jag ha mina nya svarta chinos i skolan, med vit trekvartströja och halsbandet med näktergalarna som jag fick av Ellinor! Najs.

Förresten försöker hitta min nya stil. Fett snyggt va?


Jag är FETT biff


Tjockis smockis


Planka


Eller bred rumpa?

Vilket passar? UR THE BOSS

Kommentarer
Postat av: Ellinor

BIFF!

2011-04-10 @ 19:59:32
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0