I dag :)

Tjoo glada (?) människor? Hoppas ni är glada, för det är jag. Jag har funnit en insikt idag som gjort att jag mår bättre. Jag är självsäkrare nu efter fyndet (om det är möjligt att bli mer självsäker, för jag är EXTREMT självsäker;) )

I dag har det varit en riktigt chill dag, inga läxor ingen stress. Mormor och Hans kom förbi, och tog med sig semlor. Eller ja, dem tog med sig deg och så bakade dem egna semlor. Riktigt gott!
Efter det gick jag ut på promenad med Ella i skogen, och Micro och Molly såklart. Det var mysigt, och Ella och jag pratade om allt och inget. :)

Däremot är inte sveriges väder att leka med. Okej med regn, men när det skapar glashala skogsstigar och leriga plättar och pölar är det inte kul.

I morgon är det ju skola igen och det ska bli kul att träffa alla vänner igen! I miss u all :)
För att bre på lite så börjar ju "dans-och hälsoveckan på tisdag, så det kommer bli en gr8 vecka!

I allafall, här är bilder från i dag!:


Emmi, mästaren på miner. Mormor i bakgrunden som bakar semlor :)


Edwin är jättestolt över att ha byggt ett lastbilsgarage :)


Semlor! Mumsigt!


Videung! Våren är här :)




Lite sådär sunkigt väder va? Vad skulle ni kalla det: Halvdåligt eller halvbra?


Det blev Le gummistövlar såklart :)


Skogsturken Ella ;) :)


Micro och Molly :)


Mollsen Rollsen! :) Kolla matte jag har en pinne!


Jag och Micro!

Så det var det för nu! :)

Simma lugnt


Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

du sa att jag fick ta bilderna men man kan inte högerklicka :( <3

2011-04-03 @ 20:42:38
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0