Lördag-inlägg med 61 bilder!

Halli hallå lingontå :) Hur har ni haft det i dag? Jag har väl haft det bra, förutom att min förkylning vägrar ge med sig. Riktigt jobbigt alltså. I dag har jag klippt Micro (vilket är ett rent helvete när alt hår flyger omkring och man är förkyld). Det blev väl ganska bra, men jag var väldigt slarvig så det blev ju ingen utställningsklippning direkt. Annars brukar jag vara väldigt petnoga. Men ser ni vilken gulleplutt som gömde sig under allt hår? Kommentera gärna vad ni tycker :) Kommer nog ha hundklippning som en hobby när jag flyttar hemifrån. Det är även ett sätt att tjäna pengar :)

Före:



Efter:



Blev ganska nöjd med resultatet med tanke på att jag slarvade lite. Eller ja, slarvade och slarvade: jag var inte så petnoga som jag brukar vara. :) Vad tycker ni? Kommentera mer än gärna!

Annars i dag har jag varit ute på skogspromenad med Jessica och Smilla. Vi gick till det vanliga badstället. Solen stekte och det var 20+ i solen. Helt underbart! Vattnet är väl inte så jättevarmt än, men det spelade ingen roll: för Micro och Smilla badade ändå! :O :)


Jessica :)




Bästa kompisar :)




















Hihi, lite kul bild på Smilla :D

Sedan när jag kom hem så övade jag på min nya synt! En dyr och fin Korg X50 som jag fick av pappa i dag, den
har 4 inbyggda datorer och man kan göra låtar och lägga på ljud och grejer. Riktigt schysst! Sedan fick jag en stor förstärkare också :D

Sedan ringde Tania och frågade om jag ville komma ner och hoppa studsmatta på hennes tomt, det ville jag såklart! Vi tog massor av bilder på studsmattan. Här är dem:


Tania :)




Coolingen gör en hand-volt :)








Ja, cirkusapan Tania gillar att göra konster ;)


Hihi, bortse från ansiktuttrycket :)


















Haha, sprang upp på berget och satte självutlösaren på 20 sekunder :)


Jag :)






Haha :')


:)


<3 finaste vän <3




:) <3





Följande bilder nu skulle jag skryta för Tania om hur vig jag är :)


En övning vi ofta gjorde på simhoppet :)






Detta ville Tania också testa på :)


Ja Tania, du var jätteduktig ;) :O


Sedan gjorde vi lite brygga :D


Det var Tania grym på :)


Haha :)














Tania does the High school musical-jump ;)


 :)







Vi spenderade väl  1 timme och 45 minuter på studsmattan, det var riktigt kul faktiskt :)

Ha det gött! I morgon kommer jag säkert få massor av presenter för då kommer stora feta släkten :D

Bye :)





Kommentarer
Postat av: erica

Mongos ;)

Sv: :P Mamma och cilla tycker att jag och wilma är jättelika och att Elsa och amanda ör jättelika :P <3

2011-04-16 @ 22:44:05
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0