Måndag-första dagen på påsklovet!

Tjoo! I dag har jag varit i södertälje med Ella och Ellinor och jag handlade på H&M för 550 kr, och Bik Bok för 150 :) Sedan lite andra smågrejer, men jag visar bilder i morgon! I morgon kommer även Mormor och morfar hit till mamma för att fira mig, äta tårta och middag :) MER PRESENTER :D Det är ganska coolt, även fast jag handlade jättemycket i dag har jag över 1500 kr kvar :)

Sedan efter vi hade varit en stund i södertälje och handlat hoppade jag studsmatta med Ella och Ellinor :)

Här är lite bilder från i dag:


Nice face Ella :D


Ellinor blev lite sur för att Ella fotade henne, så hon höjde knytnävarna(?) ;o


Ella et moi :) @ tåget


S-C-R-E-A-M




Ellas "touch mobil" :)




Två glada! :)


Katten Ella :)


Ella och Nor ;) Om ni undrar vad den lysande bakgrunden kommer i från så fanns det stora lysande plattor i trapphusen som skiftade färg ):


Nor och jag! Hihi, kolla ellinors ansikte  x)


Haha, fanns en skrattspegel inne i kringlan som tryckte ihop mig och nor till köttbullar :D


Tjopp, vi åt lite på McDonalds för vi var SVIN hungriga :)


Hamburger-girl ;D


Nor :)


McDonalds har en så otroligt tönig kampanj, att skriva löjliga texter på drickorna..




Å andra sidan har dem löjliga texter på allt.


Fint väder!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.-Skrattmås.


:) <3




:) <3


:)


Ella sprang och posade under McDonalds-M:et, du är knasig Ella! :)


Ellas roumpaaaah :)


:)


Ella och jag hittade ett par riktigt snygga solglasögon på LINDEX. Vad tycks? Ella är Ozzy Osbornes(?) look alike.


(L)Godaste juicen(L) Drack på tåget påväg hem :)


Trött Ella påväg hem :)


Nor dricker upp det sista :O :P


Nor gör volt :)


Wiiiie!


Dem bästa böckerna någonsin! Har redan läst Grottbjörnens folk, Hästarnas dal, Mammutjägarna och Stäppvandringen. Håller på med Nionde grottan nu (till vänster) sedan ska jag läsa den sista och avgörande delen: De målade grottornas land (till höger). Dessa böcker är på ca 800 sidor :)


Jag och Ella på studsmattan :D


Ella är stolt över sitt skrapsår vid knät ;) :)


Micro har så kort päls nu, så han började frysa när det blev kyligare :) Tur att han är så liten!



Det var det för nu! :)





Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

höhön lite åsikter..;

usch vilka fula bilder på mej. verkligen.

men den som var under Met på mcdonnalds kan du väl lägga på fejjan?

gillar mycket bilder! <3

2011-04-20 @ 00:02:44
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0