Me, myself and I

Här kommer lite frågor som jag har besvarat om ni vill veta mer om  mig :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
taggad

Favoritgodis:
surt ;P

Är det nåt du absolut inte äter:
falukorv! USCH FY OCH BLÄ

Kläder just nu:
Linne, sportbh, shorts och leggings under

Musik just nu:
Haha, Cody Simpson :)

Vad sa du senast:
Ajj

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
slutet av istiden, helt klart! Att
kunna slå alla med häpnad med mina överjordiska kunskaper ;)

Sommarplaner:
Ha kul, ha kul och ha kul. Sa jag ha kul? Är öppen för förslag :)

Fisk eller badkruka:
VÄRLDENS FETASTE FISK

Saft eller alkohol:
Aldrig druckit alkohol, så saft :)

Hur många kuddar sover du med:
2

Favoritväder:
SUNNY

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Kniv, vattenbehållare och rep

Spelar du nåt instrument:
Piano och gitarr

Morgon- eller nattmänniska:
BÅDE OCH

Sparare eller slösare:
Beror på, men skulle nog säga att jag är en slösare :)

Bästa film:
Svår en, har sett så otroligt många filmer!

Tror på liv på andra planeter:
Absolut!

Kommer du ihåg din första kärlek:
Självklart... Vem gör inte? :)

Har du några homosexuella vänner:
Nej tyvärr, men skulle vara riktigt kul!

Tror du på mirakel:
Nej. Finns inga mirakel, bara sammanträffanden.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Absolut!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, skulle jag nog säga. Men jag tål inte rasister och nazister

Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, varför skulle jag?

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
Vill inte ha det just nu i allafall :)

Bio eller promenad:
Älskar båda två!

Är du kittlig:
Lite grann om det är på rätt ställe. Är inte kittlig på magen iaf :)

Snarkar du?
Nej

Stjärntecken?
Vädur

Rädd för insekter?
Nopp!

Äckligaste insekten:
mygg

Största svaghet:
Min stolthet

Det här är jag bra på:
Få folk att skratta och vara mig själv. Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Take it or leave it

Bästa bok?
Grottbjörnens folk-serien och Eragon!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Springa supersnabbt!

Vad vill du jobba som? Veterinär

Chips, morötter eller godis?
Måste väl vara sådär tråkig och säga grönsaker!

Pizza eller hamburgare?
P-I-Z-Z-A

Skriver du dagbok?
Om det här räknas som det, så ja :)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
NEJ. BIG NO

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat! Mår dåligt när det är stökigt xP

Gungar du på stolen?
Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej

Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger

Är du rädd för blod?
Nej, inte alls

Saltar du på maten?
Sådär, beror på.

Gillar du att sjunga?
Ja, jag ÄLSKAR ATT SJUNGA

Anser du att du är stark?
Ja :)

Brukar du sola?
Nej, men jag är naturligt brun och har lätt för att bli det :)

Vad gör du om du får hicka?
Försöker skrämma mig själv? :)

Har du en besatthet?
Skulle man väl kunna säga..


Kommentarer
Postat av: Taaaaaaaaniaaaaaaa

Hahahahaha! Shit kom upp en hel del fakta! (även om jag visste det mesta..) Det måste va tråkgit att va sjuk;)

Puss pårej o krya på dej!<3

2011-04-07 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0