Nu så!

Tjosan, nu har morfar gått hem och jag fick saftiga 400 kr i present :) Egentligen fyller jag ju år i morgon, men men.

I går så var Ellinor, Hanna, Eka och Tania här. Vi checkade film, gick ut på en liten promenad, vi åt rulltårta (bakad av Hanna och mig)! Och vi åt pizza från Felino, och handlade godis nere på konsum. OCH såg på Harry Potter och dödsrelikerna.

Ni såg kanske vad jag fick i present av Tania och Noris! Jag är jättenöjd. Ska strax hem till simon som sagt och fira honom, det ska bli skojigt!

Här kommer bilder från i går:





























































FJORTIS


















Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vi får göra om det nån helg! <3<3<3

2011-04-10 @ 15:15:22
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

elakt :(

2011-04-11 @ 18:41:12
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0