ONSDAG OCH TVÅ DAGAR KVAR

HALLÅ MÄNNISKOR. Idag är det onsdag och två dagar kvar tills påsklovet, det ska bli ganska skönt. Även fast det känns som om det inte var länge sen alls vi hade lov?

I dag var väl en bra dag i skolan, fick lite grejer gjort och jag redovisade både piano, gitarr och melodispel för musikläraren i dag. Och det kändes väldigt bra. Som om att det gick bra :)

Och sen så hjälpte jag Philippa att lära sig två nya låtar, så nu gott folk KAN PHILIPPA OFFICIEELLT SPELA "BORN THIS WAY" OCH "GRENADE" PÅ GITARR. Grymt Ph! :)

Efter skolan kom Hanna hem till mig och vi pluggade, vi skrev på vårat "mini-franska-tal" som vi ska hålla för klassen på fredag. Det känns som om det blir bra också :)

I dag tog jag väldigt få bilder, men här är dem i af:


Ja, vad ska man säga tania? :)


"Profilbild", fattar ni, PROFILbild ;)


Haha :)


Hihi! Hanna och jag smygfotade Rebecca och Verra när dem gjorde en skitcool dans! Nu vet ni det :)


Eka, Ella och Nor sitter som vanligt i cafét och jobbar :P


Don't get mad at me Philippa!

Det var det för i dag :)


Kommentarer
Postat av: PHILIPPA

I'M GONNA KILL YOUUUUUUUUU

2011-04-13 @ 22:58:06
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Pelina! Bör jag börja använda solbrillor och peruk med tanke på att vi har en paparazzi i skolan? ;) <3

2011-04-14 @ 20:08:27
Postat av: Veronica

KOmmentaren där uppe från Veronica... Undrade bara vad som hände om man tryckte på lat-knappen.. <3

2011-04-14 @ 20:09:32
Postat av: Elina

Hahahaha! Veronica! Du är ju för rolig :') du föll för lat-knappens förbannelse! <3

2011-04-14 @ 21:17:08
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0