Påskmiddag/födelsedagsfirande :)

Hejsan svejsan alla människor där ute, hur har ni det? Hoppas ni är utomhus och rör på er och tar in lite vitaminer :)

I morse var jag med mamma i Tumba och hämtade ut en tårta, för mormor och morfar kommer om två timmar och firar mig/äter påskmiddag :) Vi ska som sagt bjuda på middag och sedan fika. Och sedan kommer jag få lite mer presenter! Jag misstänker starkt att Elias och jag kommer få varsit påskägg också!
Nu har jag legat ute på balkongen i solen och läst lite, med shorts tillochmed! Ja det är så pass varmt :)


Djuren njöt också av att vara ute i solen :)






Precis pyntat påskris!


Hehe, fjädrarna tog slut :)



Och som sagt var jag ju i Södertälje i går och handlade med Ella och Nor, det här var det jag köpte:


Ett par fina shorts i mjukt tyg. H&M 200 kr


Kofta med fransar. H&M 99 kr


Orangelysande topp med häftig rygg. H&M 149 kr


Tanktopps-linne. H&M 99 kr


Magtröja. Bik Bok 149 kr


Långt halsband med sjöhäst-smycke. Ur&Penn 69 kr


Body butter med "Coconut-scent". Luktar så gott så jag vill äta upp den. LINDEX 69 kr

Det var uppdateringen för nu, nu måste jag fortsätta fixa lite inför att släkten kommer!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0