Sammanfattning av tisdagen

Hallå nattugglor där ute! Jag är vanligtvis ingen nattuggla, men nu är jag uppe fortfarande. Den här tisdagen har varit riktigt mysig och solig. När mamma, jag och Elias åkte för att hämta tårtan i tumba kollade vi även efter en vårjacka till mig, men jag tycker det är exremt svårt att hitta jackor. Helt seriöst.

Jeansjackor ser så fint ut när andra har på sig dem, men när jag testar tycker jag bara det ser ut som bajs. Dessutom är det obekvämt! Så jag kör väl bara på mina vanliga gamla slitna tjocktröjor. Egentligen, vem bryr sig? :P

Av mormor och morfar fick jag ett coolt halsband, dock inte riktigt min stil, men det är väl bara att tacka och ta emot. Och så fick jag 500 kr. Haha, pengarna rullar in :) Fast det gör dem ju varje födelsedag :P

I morgon ska jag och Nor gå och se Scream 4, det ska bli riktigt jäkla kul. Jag har gått på flera filmer med 15-års gräns, men har aldrig behövt visa leg. Och det här blir min första biofilm med 15 årsgräns när jag faktiskt ÄR femton år :) Nu har jag inte legitimation med mig i morgon, men om dem inte skulle släppa in mig och Nor ska dem få se på grejer! Kommer läxa upp dem rejält. Tror inte många skulle orka stå och ta den diskutionen med mig. Tror jag är en riktig piraya när jag diskuterar och argumenterar för mig själv. På gott då :)

Förresten måste jag bara få visa er hur brun jag har blivit i dag. Jag satt på balkongen och läste i tjugo minuter. Men det räckte! Se bara :)

Här är förövrigt lite andra bilder från i dag :)


Mamma och Elias findukade :)




Jag fick sköta godisplockningen, men konsum har så jäkla dåligt med sorter alltså. Dem enda goda i den här skålen är de salta dödskallarna. Resten är mammas och Elias äckelpeckel :P


The cats is in the house. Måzart (orangea till höger), ser riktigt elak ut. Nästan som en djävulskatt. Men han är världens snällaste och gosigaste :)


Mamma hade specialbeställt en jättefin och god tårta! Världens bästa mamma ♥


Så här såg min "mystiska" present ut :)


Kvällspromenad med Micro i solnedgången :)







Min vackra och alltid lika trogna vän. Det är sant att hunden är människans bästa vän.

Nu ska jag gå och sova. En viss Herr Micro ligger på mattan och psykar mig och väntar på att få gå och sova. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0