Scream 4

Ja, som sagt var jag ju och såg på Scream 4 idag med Ellinor. Vi var på Filmstaden Sergel. Och jag måste bara få säga att den där filmen är ett mästerverk!

Upplägget, effekterna, skådespelarinsatserna och storyn är ett enda stort koncept som bara klickar! Det är perfekt :)

Filmen är ständigt intensiv, vilket gör att man aldrig tröttnar. Och hela konceptet med de nya reglerna är bara genialt, och att du genom hela filmen får ha dina egna misstankar och spekulationer, det är bara helt otvivelaktigt g-e-n-i-a-l-t! I'm speechless :P

Slutet på filmen är som alltid något helt oväntat och det ger en riktigt spännande twist. Grymma skådespelarinsatser från Neve Campbell, Courteney Cox-Arquette, David Arquette och Emma Roberts! Ja vad mer kan man säga? Tusenfalt med applåder till Wes Crave för denna otroligt bra slasher-skräck!

Det här är riktig film säger jag, den är riktigt värdig att räknas in i topp 2 à la Elina! :)

Se denna fantastiska film!



Ska btw se den igen nu med mamma direkt efter Big Brother!

Jag får rysningar bara jag tänker på denna film, för den var så himla bra. Detta är definitivt en framtida klassiker! Jag ska se denna tusen gånger om, och om jag tittar på en film flera gånger om: då är den BRA :)

Annars var det mysigt att vara i stan med Ellinor, men vi var tvugna tt gå runt och leta efter en Swedbank automat, vilket var svårt att hitta! Jag köpte två halsband i dag också :)


Nor @ tåget :) Vi hade oturen och fick åka de gamla tågen både dit och hem. Dem luktar, låter och är obekväma :P x)




Haha, SF och deras frågesporter innan filmen."Vem har regisserat och producerat Scream-filmerna?" Herregud, en riktig tard-fråga! It's the KING


Haha, Ellinor är glad! Det var nästan helt tomt i biosalongen bortsett från oss och typ 7 andra :) Det är inte många som tar 13.10 bion?


Här är ett av halsbanden jag köpte. Ett långt halsband med en dekorerad vinge. Ur&Penn 69 kr :)


Och ett långt uggle-halsband. Haha, jag älskar ugglor! Jag har två till men inte likadana som den här :) Ur&Penn 69 kr :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0