Sjukling

Hallå alla lyckligt lottade människor som är friska. I dag har jag inget att säga om dagen i skolan förutom att den var miserabel. Inte själva lektionerna utan jag. Jag har blivit sjuk-igen.

Jag sitter här med en förkylning utan dess like, och kan inte andas fullt. Näsan är täppt, röd, svullen och svider. Halsen är tjock och gör ont. Huvudet känns tungt och dimmigt. Jag orkade inte hela skoldagen, och i slutet vid början av franskan pallrade jag mig hemåt. Jaja, jag hade i allafall försökt och varit nobel och tapper hela dagen. Som Ella brukar säga: "Nåja, vad är en bal på slottet?".

Såsom jag känner mig just nu kommer jag nog absolut inte till skolan i morgon. Jag hoppade till och med över karaten idag. Och då är det illa.

Jag orkar inte med att vara i skolan i det här tillståndet (även om jag faktiskt älskar skolan). Plus så vill jag ju inte smitta alla andra. Det är ändå lite synd, för jag har ju förberett min franska-presentation så bra och nu kommer jag ju med stor sanolikhet inte att kunna visa upp den.

Uppdateringen i dag har sugit, för jag ORKAR inte blogga när huvudet väger 100 kg. Men nu slänger jag bara in lite bilder från dagen! :)



Tania i morse på vägen till gympahallen. Ganska kul hur hon ställer sig mitt i vägen och posar :)



Kolla kolla, gräsplanen är nu officiellt GRÖN!


Hihi, tog den här bilden för att visa hur svettig jag var efter gympan. Jag vet, både fräscht och intressant!
Men tyvärr syns det inte hur varm jag faktiskt var :/


Bytte faktiskt ut gitarren för någon minut under rasten, och kollade på när kompisarna spelade kort :)


Schhhhhhh


Cardqueen ;)


Ellinor studerar strategiskt sina motståndare?! ;o


Jag smygfotade Ella C:


Mastermind- Ett spel för mig ;O AP-bingo- Ett spel för apor och tania :)


Hohohoho Philippa :') Läs den här sköna tjejens blogg: www.phows.blogg.se


Erajca, aka. Eka :)


Vädret var riktigt fint när jag gick hem, synd att jag blev sjuk just nu när man kan vara ute!






Och när jag kom hem så tänkte jag: Varför inte göra en smoothie? När man är sjuk bör man ju få i sig mycket vitaminer. Riktigt god var den!


Bitarna på kanterna är bara äppelbitar, även fast dem ser ganska osmakliga ut var dem verkligen supergoda :)


Det var det för nu, och jag skänker en tanke till Hanna som är förkyld men lyckats klara sig undan detta helvete jag har fått och till Agge som just nu lyxar sig och solar på Gran Canaria!

Vad orättvist det kan vara.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Taaaaniaaaaaa

Höörru du!! Ap-Bingo är faktiskt kuligt;)

Dessutom äre ett spel för Fleix :P (i nian..)<3

2011-04-15 @ 08:55:12
URL: http://taniis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0