Skit

Shit, när jag ser alla bilder av er och hur kul ni hade i dag i skolan ångrar jag mig att jag inte kom även fast jag inte mådde bra. Shit ni verkade ha jättekul.

Jag ber förresten om ursäkt för ganska (VÄLDIGT) dålig uppdatering i dag. Men som sagt är man hemma finns det inte mycket att fora/skriva om :/

Framåt eftermiddagen nu började det gå över i min hals, så jag vågade gå på träningen. Jag tänkte att jag "skulle ta det lite lugnt för jag har ju ont i halsen". Gissa vad det blev av det? Jo här sitter man nu, drypande av svett. Haha.
Jo, men det var skönt att träna ändå. :) Kommer nog till skolan i morgon.


Nu efter karaten :)


Det kanske inte syns för att kvalitén är dålig, men mitt hår hänger i testar för att jag är så varm och svettig. Lökigt värre. Riktigt fräscht.


Sen så ville Fjodor här bredvid hälsa att han tycker det är extremt kul att leka med mitt karatebälte. (och han har btw fisit så det stinker i hela mitt rum. Det känns riktigt fräscht här just nu.)

Men nu ska jag ta ut Micro sista gången och duscha lite snabbt. Hörs i morrn! :)

Kommentarer
Postat av: erica

vadå ingen snygg! Det är typ några av dom snyggaste killarna som finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:O :O :O :O :O :O

Ögonorgasm för fan ;)

2011-04-05 @ 21:54:57
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0