SÖNDAG IN MY <3

Hellå folks! Som ni märkt är uppdateringen inte den bästa, men jag har andra saker för mig ute i det här fina vädret, dessutom är det ju PÅSKLOV. Jag älskar lov! :)

I dag kom släkten hit kl två (och jag har storstädat hela mellanvåningen i huset). Vi hade princesstårta och två Budapestrullar. Så otroligt gott alltså!
Men det var bara 9 ur släkten som faktiskt kunde komma, när vi hade bjudit 30 pers :/ Men det var mysigt ändå!
I present i dag fick jag 1000 kr av Mommo och farfar, 300 kr av min faster och farbror+kusin, sedan 250 av min andra kusin Robin, sista boken ur grottbjörnens-folk-serien och lite andra smågrejer :) Mer presenter väntar från resten av släkten som inte kom :)

Min Mommo ska ju åka till finland nu på lovet med farfar, och då ska min kusin Jessica och jag få bo i deras stora fina hus under två dagar. Vi ska ägna oss tid åt våra fina hundar, äta goda middagar, göra en dagslång vandring med matsäck och se på film och basta på kvällen! Det ska bli riktigt mysigt att ha hela huset för oss själva! :D

Efter släkten gått hem så ringde Tania och vi cyklade ner till konsum med hennes lillebror :) Där träffade vi Nor och vi satte oss i parken i solskenet och åt glass :D Mysigt!

Sedan cyklade vi hem och hoppade på Tanias studsmatta och tog mera bilder. Sedan kom Ella och vi hoppade ett tag :) När Tania väl skulle gå in följde jag Ella och Molly med Micro, och vi stannade i parken och satt i klätterställningen :)

Och nu sitter jag här! Detta var min dag i kort resumé.

Här är iaf bilder från i dag:


En del av mitt städade rum! Skratta inte åt färgerna jag har, jag vet att dem är omaka. Men jag var mindre när vi tapetserade och jag fick välja soffa :P


Min nya Korg X50 :D


HIHIHIHIHIH, vilket face :) Det var när jag skulle ut till Tania :)


Cool chey påväg till konsum ;) Såklart alltid solglasögonen med :P


Tanss skugga


Jag sparkcyklade :)


Vi stannade på vägen och kastade macka, vilket Tanias lillebror var grym på. 6 st studsar fick han :)


Glass i parken :) Tania, varför så sur? :O ;)


Varsågod ;)






Nooris believe she can fly! :)


T-W-I-S-T-E-R


Tania mitt uppe i en volt :)


Tania :)


Jag-free falling :)


Tania-SPIDERMAN


Jag-kungen av himlen

'
Tania- hopp hopp!


Jag-flygande Buddha!


Tania gör EN ÄKTA SPIDERMAN-POSE. Sjukt likt!


Jag gör en fett cool Kung fu-kick i luften!


Tania- Michael Jackson!


Jag- Elvis Preasley(?)


Tania gillar The high school musical-jump ;)


Jag- My name is Bond, James Bond...


Fjårtiws!


SURISAR!


Tania :)


Moi!


Jag och Ella! :D Hihihihi, opropotionerliga freaks :D


Tania och Ella! :D


Ja Ella, vinkeln gör dig lite...Udda :) C:


En ballerina t-rex! :D Ella tyrannosauros!


Puss puss! Ella tycker det smakar gott :)


Show yourself Tania!


Karate :)


<3


Tania och jag skulle göra ett failat hjärta >_<


HIHIHIHIHI


HIHIHIHIHIHIHIHIHI ELLA HIHIHIHIHI


<3 mina fina vänner <3


<3


ELLAS ROUMPAAAAH


Ella gör någonting med Tania den... >_>






Molly i parken :)


Micro i parken :)


Ella uppe jag nere! Vi satt i klätterställningen :)


Hihihihi Ella! Klätterställnings-mongot :)


Jag visade Ella att jag kan bli biff! Hihihih :)

It was all for today folks, have a gr8 evening! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0