Söndag-måndag

Ledsen för pissig uppdatering, men det är (var) ju trots allt påsklov så jag har flera saker som är tusen gånger roligare än hänga vid datorn under dagen och kvällen :)

Men i morgon är det skola som vanligt och då blir det som vnligt med uppdateringen+ dagens bilder :)

I dag har jag i allafall varit med Tania, Eka, Jacke, Agge och Macke och vi hade ett epic vattenkrig. Så jäkla kul alltså. Vad Tania än säger failade hon hårt och förlorade... Likaså DU eka ;) Nej men det måste göras om i allafall :)

I går var jag ute med kompisar också, och vi lallade väl oss och var helt galna som vanligt. Orkar inte g¨in på smådetaljer men det är sjukt roligt, och jag som ofta inte har tid över till vänner på vardagarna uppskattar dem här små sakerna. Att få vara med vänner :)

Just nu sitter jag med hörlurar på och övar lite låtar på min sprojtans synt, riktigt nice faktiskt!

Men nu tänkte jag visa lite bilder från gårdagen och i dag :)






Jag hade tofs i går, borde jag ha det oftare? Det känns ganska obekvämt i allafall :/




Summer is in the air!








Raaawr ;o


Hopp hopp! :)


Haha, roligaste bilden :)


Rock'n'rolla!





Sötnosarna i går :)


Jag gillar staket. Inte trianglar.


Nån random hand :O :)


Våldtäktsmannen Agge :O








Creepy...




När jag kom hem till pappa i dag låg det presenter på min säng, från mina mostrar som var här medans jag inte var hemma :)


Jag fick en koppelhängare (välbehövligt) riktigt snygg också. Och ett presentkort på HM, med okänd summa pengar på. Dem glömde att skriva hur mycket det var x)










Flodhästar!





Ha det toppen nu!Plugga bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0