Time of my life

Tjena! Nu har jag precis kommit hem från att ha varit med Ellinor och Hanna, 2 otroligt roliga personer! Jag cyklade dit i det fina vädret, SOL. När jag kom hem till Hanna såg jag att allt var släckt så jag gick upp till musiksalen i skolan och kollade, och där var dem. Varken Erica, Ella eller Tania kunde vara med. Vi tre gick i allafall till studsmattan där vi hoppade, sjöng, dansade, skrek, knuffades kittlades, gömde oss och kollade på molnen :) KULIGT VÄRRE VAR DET. Precis som varje vår/sommar :D

För ovanlighetens skull tänkte jag inte visa bilder från skolan i dag, utan från efter. Så ni som nu blev besvikna, läs inte.

I morgon blir det bildbomb från skolan som vanligt.

Bilder från i dag efter skolan med Ellinor och Hanna:


Haha, skämtbild. Kolla vi är bigfoots :D


Ellinors nya profilbild!


Jag gillar att leka orangutang :)


Hanna tyckte klätterställningen var så hög, hon vågade inte komma ner /:


Kung över klätterställningen :)


Fina Ellinååår :)


Gulliga Hanna! :)


Photographed by Hanna (som är väldigt stolt) :) Fin bild faktiskt


Yea, studsmatta vi har saknat dej :)


Hah, håret blir alltid statiskt elektriskt


Hanna med H :)


Molntittande :) vi tyckte detta såg ut som ett giraff-huvud


Kommer inte ens i håg? :)


Komigen, ALLA borde se smileyn i det här molnet!

 
(Fina) Molntittare :)


Hanna: JAG ÄR EN BALLERINA. Jag: uuuuh, eehe kolla där borta.


Hanna: JAG SPRINGER JAG SPRINGER JAG SPRINGER JAG SPRIIINGEEER. Jag: Damn it!


Läts do da shejki dance


Lever man sig in i ögonblicken, så gör man!


Haha :)


Hanna: HAHAHHAH TITTAR DÄR ELINA, KOM KOM'! Jag:*drogad* varför drar du i mig för?


Freedom and friendship :)


Hannas supersnälla kanin Maxi :)



Ha en toppen fortsatt kväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vet du hur lycklig jag blev typ när jag såg att du inte skulle lägga upp bilder från dagen? MEGA LYCKLIG!!! :DDD

2011-04-06 @ 20:20:54
Postat av: Elina

Haha, Elin då! :) Men det här blev väl bra? :D

2011-04-06 @ 20:56:19
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0