Tjo bananas!

Vad har ni människor för er denna dag som varit så fin? Suttit inne och ugglat? Varit inomhus för att ni är vampyrer och inte visa erat glittrande skinn? Jag har iallafall haft det bra i dag, men jag har riktigt ont i halsen och det känns verkligen som om det håller på att bli värre. Skit också.

Nu har vi i allafall kompis och hälsovecka, vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner förens på freda (inga läxor!). I morgon vet jag att det är klassens dag och att vi ska göra roliga grejer tillsammans. :)

Efter skolan i dag gick jag i allafall ner till centrum med Hanna, Erica, Ella och Ellinor. Vi köpte något ätbart och satt i solen :) Mysigt värre!

Men som vanligt så kommer det nu... *trumvirvel*

Bilder från i dag!:


Tania påväg till skolan :) Vill inte bli fotad som vanligt...


Gloppis :)


Nooris :)


Haha, roflmao!


SMELL MY FOOT


dU ÄR SÅ SNYGG eRICA. u WERE BORN THIS WAY


Elin Elin Elin, när ska du ge upp den där rullande bänken och använda benen? :/ :P


PH, varför så sura miner? :/


Blää blää, jag vill inte heller vara med på bild :/ :)


Rebecka bjuder på sig själv ;)


Boba Fett :)


Hhahahaha, Erik :')


Lite sådär cosy i klassrummet på rasten ;)


Gulligt Elin :D


Ella och Tania är riktiga fjortisar!


Nor! :D


Det här käkade jag på picknick(?) i parken :) GOD BLESS SOL OCH VÅR


Ella åt glass! :)


Hanna and Nor :D SOOOOOL


Spillde smoothie på bordet fick en PROVOSORISK ........... att torka med av Ella! HAHAHAHA :')


Hahaha, parkmongos :)


Mollsan! :)


Vad finns det i väskan?

Måste bara får visa dem här två coola bilderna!


1. Otroligt hur stor jag ser ut mot klätterställningen?


KOLLA PÅ MIG JAG ÄR SPIDERMAN. FETT COOLT!


Ellinor, har Tania smittat dig med fjortisviruset? :S ;)


Inte många lyckas bli påverkad av glass, men Hanna blir det :)


Ellinor AgAIN ;)


Jag måste bara få visa, KOLLA JAG LYCKADES BLÅSA EN BUBBLA!


ingen blid här inte, nepp nepp!

Det var det för nu, hoppas ni tyckte det var bra! Shoo :)









Kommentarer
Postat av: ELLA SÅKLAAAAART

hahah gillar bilden på becka! men jag och tania ser ju inte kloka ut! :D <3

2011-04-04 @ 20:57:31
URL: http://ilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0