Du vet att....

...skolan har börjat när:

1. Läxorna kommer i svallvågor
2. Stressen kan få dig sömnlös på kvällarna
3. Du börjar sätta upp lappar och scheman på insidan av din dörr
4. Du börjar planera läxdagarna.
5. Du har ingen fritid.



I dag har det varit en ganska kul dag, TRO DET ELLER EJ, men jag gillar måndagar. Vi startade med lite franska och gympa, och sen så hade vi lite bild senare på dagen. Nice värre :) Hanna hängde med hem efter skolan och vi åt och övade lite franska. Det var trevligt och kul med lite snack, prat och plugg. ;)

Jag måste säga: Jag är otroligt glad att vara tillbaka i skolan, att se alla välbekanta ansikten! Att prata, bara skratta och ha kul. Gad.

Samtidigt som jag älskar klassen, jag kommer nog bokstavligt talat gråta blod när vi går ut nian ser jag ändå gymnasiet som en ny möjlighet. En ny möjlighet till omstart. Jag kommer såklart alltid ha kvar mina gamla vänner, men det är en möjlighet att vidga vyerna och skaffa flera. Man får chansen att ge nya intryck :)


Finiiisen Ellinor! <3


BabyFACE!


Hannas kaffe!


Nooris och Ekis!


Sköna David!


Emmis!




HEJ TANIA :D


men tjena C:


Simon och Emma :D


Gud så vackert!


;)


:D




Det är något med folk och peka fuck u...

Ha en bra kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0