Francais?!

Bonjour mes amis! Cava? Je suis très fatigue. J'ai étude au jourd'hui. För er som inte förstod. Hej kompisar, hur mår ni? Jag är iallafall jättetrött. Har pluggat i dag.

Och det är sant. Hela eftermiddagen har jag suttit och övat franska. I morgon blir det att öva lite till, men nu ska jag läsa igenom slöjdhäftet en gång innan karaten börjar åtta. Jag har bestämt såhär, varje dag efter skolan MÅSTE jag göra någor för att slappna av innan jag börjar med läxorna igen. Tillexempel göra en god mellis med smoothie och se på ett avsnitt av true blood innan allvaret börjar igen, haha.

Det är viktigt att prioritera, men även att ta pauser och göra sådant som man tycker om. :)

Bilder KANSKE kommer lite senare i dag, jag kanske inte hinner för att jag måste läsa lite till och karaten börjar sedan. Väl hemma sedan¨21.00 måste jag duscha och packa inför skolan i morgon. Vi får se hur det blir :)

Tills vidare hörs vi, annars blir nästa uppdatering tills i morgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0