Fuldag

Hejsan allihopa :)

Har ni en bra lördag? För det är väl lördag va? :$ I dag har jag i allafall en riktig sådan där fuldag. När man bara har dragit på sig något gammalt och slitet, sitter hemma och kollar på film och inte kliver utanför dörren, och i bland så är det riktigt jobbigt att vara tjej. Rättare sagt en gång i månaden... U know what I'm sayin?

Man brukar undra vad som är värst, mensvärk eller en pungspark? Låt mig säga såhär: En pungspark gör otroligt ont, men kanske under 5-10 minuter? Mensvärk varar i en vecka, varje månad, livet ut. Jag tror jag vet vem som vann.

IALLAFALL. I dag har jag nördat true blood, och jag satt lite barnvakt till min lillesyrra medans pappa och Linnea och Edwin var och handlade. Men Emmi sov mest så jag satt ostört och stirrade på datorskärmen. Ända tills familjen kom hem med thaimat. Mumsigt. Just nu är pappa och handlar, och jag sitter och vattnar tanken att han KANSKE  köpter godis åt mig. :D

I allafall, i går var jag på ruc och umgicks med Ella, Eka, Nor och Hanna. Vi såg på the tourist (tack gode att det inte blev en kärlekskomedi) och spelade lite fifa 10 och indiana Jones. Eller rättare sagt hanna och jag spelade. Men när vi kom till Indiana Jones dumpade Hanna mig :/

















Nu kom pappa hem. TAGGA GODIS TAGGA GODIS. Eller inte, vi får se....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0