Jag är tillbaka

Hallå där. Bara jag som är egggggxtremt trött i dag? Man bara känner hur luften trycker och regnet hägrar. Usch för höst. Okej jag gillar höst, med vädret. Men inte tröttheten som kommer hand i hand med det. Usch och fy.

Meningen var att när jag kom hem skulle jag bara kolla lite på film och sedan plugga lite NO och franska, men jag bänkade mig i sängen framför ett avsnitt av True blood och sedan STARWARS: The empire strikes back. Och det resulterade i att jag snarkade efter halva filmen. Väckt blev jag av Linnea som sa att maten var klar. Härligt, sovit bort eftermiddagen då!

Franska och NO får jag ta i morgon. Om ni undrar vad jag håller på med så repeterar jag bara lite NO från i åttan: ni vet dem vetenskapliga namnen på alkohol molekyler och that stuff. Yea yea.

Skönt med helg snart även fast skolan är rolig. När jag kom hem gjorde jag världens smaskigaste mellanmål, ni vet smoothies? Yes, jag är på G igen!

Så här muuumsigt blev resultatet i dag!:


Nice huh?

Så här gjorde jag i dag:



*En del Verum hälsoyoghurt med levande bakterie kultur (exakta måttet vet jag inte, men det beror på smak)
* 1 krossat digestivekex
* 1 1/2 dl hallon och blåbär
* 1 skivad banan.


Mumsigt värre om jag får säga det själv!

Skolan i dag hade som sagt vanliga lektioner, och jag ser fram emot att få lära mig mer om de stora världskrigen på historian. Intresasnt faktiskt. Sedan ser jag fram emot att prata om Genetik på biologin. Det ska bli intressant. Synd att det är i vår bara :/ Gympan i dag var rolig, vi fick uppgifter som innerbar en hel del springande. Men efter två uppdrag fick jag ont i vänstra fotleden och foten igen, trots stödförbandet. Så där var gympan slut för min del. Pyttsan.

Ni som behöver lite uppdatering: i våras stukade jag foten rejält när jag hoppade studsmatta. Det innebär att jag inte har tränat på 3 månader, första gången idag. Nästan 4 månader faktiskt. Jag fick en röntgen och det visade sig ju att jag hade stukat foten, och hade en väldigt liten eventuell spricka. Men nu är jag på bättringsvägen helt klart, trots att det kan ta upp till ett och ett halvt år tills skadan är helt läkt. Därför måste jag ha stödstrumpa när jag tränar, för att inte hamna på ruta ett igen.

Men nu sitter jag här, efter dagens gympalektion och det smärtar i foten och runt leden. Fuck it. Men det blir att ta det lugnt.

Men iallafall, här har ni lite pics från de senaste skoldagarna. Dem är inte så många, men några :)






Lol, snyggingar!


Beep beep!


Martin ska gå stockholms zombiewalk nästa år. Och övar redan ;)




Fikade i parken med vännerna :)


Hanna snodde kameran :D


Jag lekte Alien :P


Ph schtylade i kapprummet :)


Julia var lika fin som alltid!


Och andra lekte Emo!


Och hängde lite med coola snygga gänget! Det känns lite som om min coolhets'status höjts lite nua vaae? ;)


och dem snokade min mobil :)


Hängde såklart med kaktus!


Mötte en skummis i korridoren!


Var vid dånviken med dem bästa! <3




Och haha aa. Det här bilden talar nog för sig själv! :]

Ha det gr8





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0