Never say never right?!

Tjenixen folks, eller ja, folk och folk. Ni trogna läsare som fortfarande är kvar efter min stora försummelse av blogg och uppdatering. Som sagt har jag varit bortrest hela sommarlovet i stort sett och haft fullt upp. Både socialt, emotionellt och psykiskt. Förberedelser inför skolan, och ja.... tonårsgrejer? Höhö.. Att man börjar nian nu, det är helt sjukt!

Uppdateringen kommer att bli som vanligt nu, jag lovar. Har dessutom fått en ny och assnabb laptop, det är sjukt nice. Jag vet dessutom vilken linje jag ska söka till, och det blir naturvetenskap på något fint gymnasium i stockholm city. Jag och mina höga ambitioner.

I dag startade skolan lite halvt sådär med upprop, väldigt kul att se alla igen och jag har verkligen saknat alla i klassen! Jag hann inte ens hälsa på alla i dag så i morgon blir det ändring på det :) tyck att jag är konstig, men jag älskar verkligen skolan, plugg och utbildning. Jag har nog världens underbaraste klass och skola. Nytorp i mitt ♥.

Jag hade det helt underbart i Turkiet, Alanya. Så här har ni några bilder!

Jag vill dessutom tacka Anna för kommentaren på "Never say never" inlägget. Jag blir verkligen jätteglad!
















Finaste Mamsen :)


de 30 grader varma sommarkvällarna på stranden i mitt hjärta. <3


Lillebrur och jag. Lite fail miner men men...











Bara lite bilder sådär. Jag måste också få erkänna att jag inte blir bra på bild. Det bara är så, eller jag tycker inte det i allafall. Men bara för det kan man ju inte strunta i att visa omvärlden bilder.

Btw så frågade folk om jag var från italien av någon konstig anledning. Ser jag italiensk ut? Med stoor näsa, håriga ben och armar? xD

See ya!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0