Onsdag, vendredi, wednesday

Tjenixen aliens? Har ni det bra? Läxor?

Jag har i allafall suttit hela eftermiddagen och läst ett fördömt slöjdhäfte. Ett slöjdhäfte om tyger. Kul? Nej inte precis. Sedan har jag övat in ett franskatal, så det sitter nu inpräntat i huvudet och minnet. Detta ska framföras i morgon.

I morgon i ska jag åka in till Ikea, MediaMarkt, lagerhaus och mer med café gruppen och skaffa inredning. Elin, jag och Becka. Så jäkla taggade! Just nu är jag jättetrött i allafall efter en skoldag och plugg, så jag sitter och skypar med Ella och ska snart se på true blood! Senaste Pretty little liars avsnittet som jag såg i dag ÄGDE! Såååååååå braaa! Grymt! Och förresten, i morgon på Ikea blir det nog bilder ;)


Emelies pimpade skåp!




Emelie är glad för sitt skåp :D


Ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba BATMAAN!


Yea, happyface(es)? ;O


Becks och Julla :D


Nea agerar simhopp i korridoren :)


Becka och MLI :D


CLOSEUP!


Coola gänget!

Here's some more close ups!


Agge Skalbagge :D


Ella Bella :D


Becks :D

End of close ups.


Jag och Becka :D


Babyfaces/dubbelhaka! It's the new innesak!




Xubi, energipåfyllare under engelskalektionen ;) Kolsyrad juice!


Hello there!


David och Martins livsmål! ;)

Humor.

Ha en bra kväll och dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0