Uhm wuut?

Tjosan Alla Aliens. Har Ni Det Bra? Haha bra. Just ni ligger jag i sängen igen med datorn i knät. Med en dator som är fullproppad med Pretty little liars, True blood och filmer. Me likey! Movies night?

I dag har det varit vanliga lektioner och allmänt vardagligt..? Jag tänkte berätta lite mer lite senare med bilder och stuff för nu ska jag se på pll.

Förresten, en sak till innan ni slutar läsa!: istället för att skriva blogg.se råkade jag skriva bloff.se, och gissa var jag hamnade. Vad ser det ut som?



Det här är äkta LOL.

Aja, nu väntar....



Den här serien är faktiskt asgrym! Inte vanligt kärleks blah blah blah utan lite mord, lite mystik och lite ja... krydda?

Mina favoriter är Toby (Keegan Allen) och Spencer (Troian Bellisario) :)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0