Visa ditt intresse, annars förlorar du mitt

Angående rubriken? Jo jag såg faktiskt en grupp på facebook som hette detta och jag tycker faktiskt att det stämmer och är riktigt sant. Man orkar ju inte alltid ge och aldrig få ta ellerhur?

I dag i skolan var det ganska slappt, inga "riktiga" lektioner om man säger så. Vi fick göra en pjäs, och det är faktiskt ganska kul. Bara det att jag verkligen hatar att behöva vara den där "elaka" och den tråkiga som tar ansvaret och säger till HELA tiden när folk bara skiter i vad man ska göra eller inte anstränger sig. Jag är verkligen inte en sådan person, men i en situation där ingen annan tar ansvar måste man ju det, ellerhur? :/

Efter skolan drog jag ner till Rönninge med Ella, Hanna och Eka och vi åt mellis i parken i solskenet. Det är även ganska lustigt hur man kan stöta på så mycket människor man känner på samma eftermiddag? Höhö, världen är liten :D

Nu sitter jag iallafall och tittar på True Blood, en speciell men underhållande serie. Än så länge är jag bara på avsnitt ett säsong 1. Ska börja på avsnitt 2! Längtar tills jag har sett säsong ett och kan börja på tvåan, för Alex Skarsgård är med. Eller som dem säger i USA, Skarsgaard. ;)





Btw, finns ingen bättre känsla än att vara mätt på våfflor. Okej, nästan inte iallafall.

Visa ditt intresse innan du förlorar mitt. Men man är antagligen lika dålig på det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0