Wich seat can I take, it's friday.

Hello berls! ( Boys and girls). Har ni det gött? Skönt med fredag huh?

Nu sitter jag här helt utmattad och slut i sängen, ÅTERIGEN med datorn i knät. Väntar på ett till True blood avsnitt. :)

I dag har skolan bara flytit på oförskämt snabbt och kul, matten var KUL. Tro det eller ej? Historian var intressant va? Efter skolan blev jag körd ner till C där jag mötte Ella, Eka och David och vi fikade. Stötte även på Simon och Erik. Moppepojkarna liksom.



Lol.

Men i allafall, efter lite fika gick jag ut på långpromenad med Mommo och Micro. Riktigt varmt ute just nu, i morgon ska det tydligen bli 27 grader! Sista sommardagen säkert, och den MÅSTE spenderas med bad! :)

Här har ni lite bilder!






Mästerliga fotografen David








Kiss me, kiss me now! ;)


So random :D

Ha en underbar fredagskväll!

CLOSE UP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0