After Christmas

Hello Boyz and Gurlz! Hur har ni det då? Jag är glad nu, efter jul sådär, men ganska uttråkad. Jag är rastlös. Det blir jag alltid under vinterlovet, då man inte kan vara ute och bada som på sommaren :/

Jaja nog med det tråkiga! Jag har ju faktiskt firat jul två gånger, som jag gör varje år för att mina föräldrar är skiljda. Det är en av plussidorna med att ha separerade föräldrar! Jag orkar inte gå in på alla mina julklappar jag fick, det skulle ta evigheter... Men det jag blev gladast över är: Ett CAPO (nu kan jag äntligen sjunga till gitarren), ett gitarrfodral (nu kan jag äntligen transportera den), och en GRYFFINDORHALSDUK! Alltså en halsduk från Harry potter filmerna, som dem har i filmerna! Och jag valde Gryffindor framför Slytherin. Den är svinsnygg, och jag är jättestolt. Mamma sade att den kostade 500 kr, så den är påkostad :)


Såå snygg!

Sen så fick jag i julklapp av pappa en ONEPIECE! Jag ska få välja vilken jag vill på hemsidan, och så beställer vi den. Den här har jag valt, och skall beställas i morgon!


Snygg va?

I går firade jag jul med pappa och Linnea och mina småsyskon Edwin och Emmi. Då kom även Min låtsasmorfar och hans sambo över. Det var väldigt mysigt och vi hade ett stort julbord. På kvällen sedan kom ju tomten (morfar), men det är ju mest för småbarnens skull :) I dag firade jag jul hemma hos mamma med henne och Elias. Mormor och Clas kom dessutom, som dem gör varje år. Där blev jag överröst med julklappar! När jag fick mitt capo, hämtade jag gitarren för att testa. Min mamma insisterade på att jag skulle spela och sjunga då inför alla. Typiskt. Det var roligt, men lite pinsamt. Jag spelade "When I held ya" med Moa Lignell, och "Mistletoe" med Justin Bieber. Gissa vad det resulterade i? Jo, mormor grät. Haha..... :)


Min julaftons-outfit!


Chestnuts!


Glada små tomtenissarna ♥


Lite klappar! Och jag fick min älskade Erragon bok, ARVTAGAREN, som är den fjärde och sista boken i serien. Jag kommer gråta floder när jag läst klart den.


Micro fick en liten present också :)


Crème brulé, godaste desserten!


Min brorsa fick en Plasma-boll, så cool :D




Finaste lilla Fjodde!

Det var lite bilder det, just nu är jag iallafall hemma hos pappa och pratar med Ellinor över skype. Två timmars samtal hittills, wihoo :D

Ha det gött!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0