Grattis lillebror!

Hejsan svejsan kompisar!

Först och främst vill jag gratta min kära lillebror Elias, som går från p12:a till trettonåring idag! I morgon fyller även mina kära lilla älskling Micro 7 år.

Just nu är jag så satans trött. Vi åt middag nere på kolgrillen, jag, mamma och Elias som en speciell födelsedagsmiddag. Orkar inte skriva så himlans mycket i dag. Under hela kvällen har jag faktiskt bara suttit och skissat. Jag har länge velat göra ett porträtt av Justin Bieber, men jag har inte hittat inspirationen. Men i dag kände jag faktiskt för det! Färdigställde nästa hela, men efter ett tag gick det simpla upp för mig: jag hade missbedömt avståndet mellan näsa-munnen-ögonen, så jag skall göra om. Ni får se när jag är färdig! Detta är bilden jag portätterar.


Justin som liten. Otroligt söt!

Mamma och jag ska strax se på en film, Contagion. Chillax alltså! ;)

Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0