I'm frickedy frackedy bored

Tjena människor!

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät (det finns inget bättre) och bara slappar. Skoldagen har väl varit helt okej, även om jag inte låg på topp. Har varit på ganska dåligt humör i dag, men jag vet egentligen inte varför. Lektionerna var som vanligt, men slöjden! Don't talk about it. Den mest utdragna, jobbiga och tråkiga lektion jag har varit med om. Redovisningar i en hel timme. Pffffft.

Påväg hem från skolan tog jag iallafall ut min negativa energi på min kära (men stackars) vän Agge... Vi två+slaskig snö= inte bästa kombinationen. Jag tycker även lite synd om dig Erica som hamnade emellan ;/ :) För att sammanfatta det: jag var dyngsur och iskall när jag kom hem.

Eftermiddagen ägnade jag åt, tråkig som jag är, att städa. Dammsög rummet och hela mellanplan. Plus städade toaletten. Inte trevligt alls kan jag säga! Men nu glänser det :) Pappa lovade mig att vi skulle göra i ordning och städa ur biorummet i dag också, men han orkade inte när han kom hem. Så typiskt. Det ser ut som en äckelhåla där inne med kartonger och travade böcker, pga. att vi nyligen gjorde om förrådet till Emilias rum, och då skulle pappa bara ställa sakerna i biorummet "tillfälligt". Tillfälligt blev till två månader. Och jag blir galen. Jag vill inte ta hem någon hit medan det ser ut såhär. och biorummet är det rummet jag spenderar all min tid i när jag spelar. Bara för att dela med mig lite av mina bekymmer just nu.

I morgon blir det iallafall hundmässan för min del, ska vara där till kl 09.00 när det börjar. Ska bli grymt kul faktiskt! Sedan på kvällen ska hela familjen till mina kusiner i Bromma, men jag vet inte om jag ska med. Att vara hemma själv lockar faktiskt :)

Just nu väntar jag på att Ella ska svara på mitt sms, vi skulle eventuellt vara. Men jag tror att Idol kanske lockar...

Btw, jag råkade faktiskt skriva "Justin" istället för "Just nu". Haha, min kärlek är djupt rotad ;)

Här är iaf lite bilder från den senaste veckan. Typ:


Avataren. The last Airbender, hälsade på i Nytorpsskolan...


My horse-centipede! Smexig va? :D Okej bilden är två veckor gammal, men ändå!


Ellas och mina fina pepparkakor!




Konstiga tjejor @ franska lektionen! ;)




Julstämning hemma hos Mamma! Granen var sne, men det är fixat nu :)


Hannas chokladtomte!


PUSSMUN OCH FET LÄNK: WWW.ELLINORSMITH.BLOGG.SE


Chai-te <3


Godisgrisen Hanna <3 :)




Och Hanna och jag sålde ju Lussebullar förra veckan till välgörenhet!






Det årliga pepparkakshuset hemma hos mamma blev ovanligt stilrent (iallafall mina delar ;) )


Storbakarna Ella och Tania :D


Erik och hans ascoola #SWAGHAT


N-A-W :D


Jag körde på lite hot n cold en dag. Helt sjuk att det gick att ha shorts i december...


Och vi var ju på ruc, men det inl'gget kommer ni ju i håg eller hur?


Och hahahahahahahahahah, Ellinoooooooooor :'D <3


Och Erica ocksåååå :'D <3 www.erican.webblogg.se


Och fråga mig inte haha.. Hanna tyckte jag såg så liten ut under gympan att hon ville ta ett foto för att visa!


Julias mästerverk!


Söta Julia! <3


That awkward moment when your best friends' having that staring-contest.. and the third best friend looks like a total retard in the backround :D


Jag kan nog inte ens räkna alla gånger jag lyckats fånga Agges skrattande hamsterface på min mobil .') sorry m8 <3




Ellas vackra snigel!


Enligt Emelie är jag en myra...


Och Ellinor en nyckelpiga!

Det var lite bilder, ganska hygglig bildbomb ändå.

Ha en fortsatt bra fredag, och hoppas den är lite roligare än min!

Ciao banana!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0