Jullovet segar sig fram

Hejsan svejsan! Rubriken talar verkligen klarspråk, jullovet segar sig verkligen fram. Inte för att jag vill att det ska ta slut, men det finns så lite att göra såhär på vintern.

I dag har jag iallafall varit med bästa Erica ( www.erican.webblogg.se). Vi gick ner till centrum och fikade på kaffestugan och bara hade det mysigt. Just nu sitter jag hemma och väntar på att Erica ska smsa mig och säga att hon har ätit klart, för jag ska nu hem till henne och sova över! Det ska bli skoj faktiskt, och jag är glad att jag slipper spendera hela natten med att glo på datorn, som jag allt för ofta gör när jag har tråkigt.

Jag har fört över filmen Never Say Never till en USB-sticka som jag ska ta med, jag menar: vad är bättre än att sova över och se Never Say Never? :D Hihi ska bli roligt värre, speciellt eftersom det kommer vara Ericas första gång att se den! Wihoo! Det blir 6:e gången jag ser den, utan överdrift C:


My honey! ♥


Ericas hot chocolate w/ cream!


Mitt chai-te. Godast!


Jag måste bara få säga att jag verkligen älskar min Gryffindor-halsduk. Den är så snygg & cool, och jag känner mig..speciell när jag har den. Obeskrivlig känsla det där.

Men hursomhelst, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0