P.L.U.G.G

Tjenare tjenare. Just nu ligger jag nästan och halvsover i sängen med datorn i knät. Ända sedan jag kom hem (runt ca 15.20) har jag suttit vid datan och kollat videos på youtube. Det är farligt det där, man fastnar. Jag fördelar ju ut läxorna under spridda dagar i veckan, och i dag ska jag göra MVG-delen på Hem och konsumentskunskaps pappret vi fick. Jag har skjutit upp det enda sedan jag kom hem, men nu är det dags. TA DIG I KRAGEN ELINA. Åh jag orkar verkligen inte egentligen. Vill inte. Men måste man så måste man.

Om ett tag, kanske en timme eller så, ska jag åka till banken och få mitt ID kort. Yesbox. Och snart är det helg. Jag ser fram emot den, men den hade varit bättre utan dessa läxor som hänger över en som ett svart moln hela tiden. Så nu blir det plugg!


Det här är så mycket ni får se nu. Fryser-trött-massor att göra-eländig. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0