S.a.t.u.r.d.a.y

Tjosan alla fina människor! Hur har ni det? Just nu är jag väldigt trött iallafall! Var som sagt på hundmässan i dag, jag ska lägga upp bilder och så i morgon, så för tillfället berättar jag bara att det var väldigt kul alltså! Så mycket olika hundraser och shower så jag blev överväldigad. Gud så mycket foton jag har tagit och hundar jag har hälsar och gosat med :)

Under eftermiddagen hängde jag lite med Baggeyy @ my place, han hjälpte mig med att ladda ner my beloved Amnesia, för att jag är så nedladdningshandikappad. Så nu är det fixat och färdigt, och gud så glad jag är :D

Mina föräldrar var i väg hos mina kusiner på middag, så nu mot senare kvällen har jag och min kära bror Elias lagat mat tillsammans och sedan såg vi på Skattkammar-planeten framför tvn. Vilken klassiker alltså. Grym!

Jag sitter just nu och väntar på att bästa Cody Simpson ska börja live ustreama. Men det bröts och jag vet inte om han kommer tillbaka :'/ Jag väntar i härdigt! (http://www.ustream.tv/channel/codysimpsonmusic )

Mina planer för kvällen var egentligen att spela, men jag är alldeles för trött pga. hundmässan. Ska kolla lite youtube, läsa, och sedan sova! Hörs i morgon igen :)


I brist på bilder får ni en bild där jag iallafall försöker se någorlunda entusiastisk ut!

Ciao banana! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0