The thing that makes me smile when I'm all alone

Ni som inte är inbitna youtube-gamer-följare som jag, vet nog inte vem det här är. Dags att vi ändrar på det! PewDiePie's videor är min drog just nu, hans humor, underbara och helt crazy reaktioner får mig alltid att skratta så mycket att mina föräldrar undrar om jag blivit galen. Det första jag kollar när jag loggar in på youtube dagligen är om Pewdie har laddat upp en ny let's play video.




Göteborgaren Felix, aka. PewDiePie, gör sina let's plays på oklanderligt underbar engelska. Definitivt ROLIGASTE snubben på nätet! Hardcore bro', HELL YEAH I AM. Just nu har han 60 000 subs, så återigen gå in och gör en subscribe, och prenumenera på hans channel. BECOME A BRO, u won't regret it :D Favoriterna är nog ändå alla Amnesia custom maps. Kan inte ens räkna alla gånger jag garvat i hjäl mig och hoppat till då något läskigt och överraskande händer i spelen, och hela hans facecam trillar ner pågrund av att han slår i smalbenet i bordet. That makes my day. NEVER STOP PEWDIE.

Och inget slår reaktionen när han rage:ar på de tröga kontrollerna i spelet  Ju On: The grudge. Gotta love that.

Här är en video som han har gjort, där han klippt in olika roliga/creepy scener och reaktioner ur de spelen han kört på senaste tiden. (Har btw sett alla klipp som visas ;) )



Alltså GAWD. Man bara måste älska 0:51 :')

CHECK HIM OUT! Det här är humor.

Ciao banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0