Tisdag tisdag untz untz

Hallå igen! Nu är jag hemma hos mamma, morfar har åkt, och mina läxor är färdiga tills i morgon. *pust*. Det betyder att jag har some free time! :D Men vad ska jag göra? Hmm... Jag är ju hemma hos mamma, så jag kan inte spela CSS, minecraft, Amnesia, eller något på ps3. Och Elias har ockuperat xboxen. :/

Jaja, det blir väl att kolla på tv eller youtube.

I morse började vi inte förrän 08.45, så det var skönt med lite sovmorgon. Jag sov faktiskt ända till 07.50. Lyx va? Det var väldigt mysigt på Luciafirandet, även om det bara är sådär halvkul att sitta och lyssna på 10 jul låtar. Däremot så gjorde Emma, David och Verra jättebra infrån sig som luciatågets huvudpersoner!

Uppe i klassrummet igen sen fick vi lussebullar, jag hade dessutom missat frukosten på morgonen så det passade jättebra! Sedan var det bara vanliga lektioner under dagen :)





 









Over & out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0