Barolisch

Hej hallå igen :) I dag var det en bra dag i skolan, jag lärde mig mkt och jag känner att jag har koll. Big time! :D
Efter skolan så gick jag och Ella ut på hundpromenad, vi skulle mötas på isen.
 Nu kommer den RIKTIGT läskiga biten. Eftersom det har varit plusgrader nu i två dagar, och i dag så blev det minus, så har det blivit en tunn skorpa på vattnet. Vilken knakar och stånkar så fort man tar ett steg. Jag var helt ensam med Micro,
och isen börjar KNAKA under mina fötter. Ni vet, sådär i filmer som innan den går sönder under fötterna på en. Vid varenda steg gick en lång smäll genom hela sjön! :S Sen så följde Ella med hem och vi pluggade matte och Mamma som då var vår privatlärare fixade tacos till oss! Mums :P www.ilus.blogg.se

Lite bilder från de senaste två veckorna:


Hanna och hennes miner! Jag och Agge målar i bakgrunden :P


Ellinor :D


Lillasyster Emmi! :) Fotograf: Jag


Jag. Fotograf: Mamma


Erica och Tania :D


Min disa-nalle! Stark och klarar vad som helst! :)


Hanna och jag när hon var hos tandläkaren i södertälje :D

Nog med bilder nu? Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SUPERFIN bild på dig Ena! Profilbild 1,2,3, nu! :D <3

2011-02-10 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0