Bio

Tjaba tjena :) I går var jag på bio med Hanna, Eka och Nor. Vi såg The green hornet. Haha "den gröna getingen". Sen när blev getingar gröna?
Filmen var väl OK, jag gillar sådana filmer och blir förvisso underhållen men den hade inte mitt typ av djup som jag uppskattar :)
Kunde ärligt talat förutspå hela filmen redan från början, listade ut karaktärer och de stora händelseförloppet. Ni vet, en sån där vanlig superhjälte film. Good guys vs the bad guys. I slutändan vinner alltid det goda. Välgjord och coola effekter, ganska så hyfsad 3D (känns ändå lite kasst när man nu vant sig vid 3D tv) :)
Filmen är också en förespråkare för att "alla kineser kan karate".
Haha, rekommenderar filmen för dig som vill skratta. ;)



Vi kom till Heron city ca 3 timmar innan bion började. Vi käkade på McDonalds ( som vanligt ;) ) och fönstershoppade på Media Markt. x) Smart som HANNA är så höll vi knappt på att komma in på bion.
Vakten-"Är du 15 år än?"
Hanna-"Nej, inte än"
Som tur var kom vi in efter en stunds tjat från Hanna. Själv så "Hade-jag-redan-fyllt-femton" ;)

Lite bilder från i går:


Gulliga Erica testade massagestolen inne på Media Markt :)


Hanna upptäckte att fotmassagen kunde massera vaderna x)


Vad-massage :)


Bortse från min konstiga min och det dåliga ljuset då blir det bra. I början var vi ensamma i biografen! :D


Fett snygga Erica?! ;o


Och det är fett coolt med 3D glasögon (inte)

OCH SÅKLART lyckas det komma tre killar med igelkottshår som skymmer sikten för bioduken. Hur kan man har sån otur? Nästa hela biografen är tom och dem sätter sig framför oss? -.-



Lilla Nor kom inte med på någon av bilderna, för hon var alltid BAKOM kameran.. Suck :/

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Agge

Fett mycke bilder :D

2011-02-05 @ 23:52:11
Postat av: Elina

Ja då är det roligast :D

2011-02-06 @ 01:15:45
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0