:)

Hej hallå. Jag är väl på sådär humör i dag, känner mycket stort behov av att plugga just nu. Det känns som om det behövs fast det egentligen inte behövs. Någon mer än jag som får den känslan i bland? :S Ska nog råplugga Matte i morgon. Mitt BEHOV av att plugga eller stimulera hjärnan är konstigt. Mår rätt dåligt annars.
I morse städade jag hela mellanvåningen, dammsög, dammtorkade, vattnade mina kaktusar, strök mina kläder, hjälpte pappa måla väggen, hjälpte till att skruva fast trappräckena. Ja, händelserikt :)

Var också med Tania, Eka och Ella i dag. Vi såg på Zombieland (femte gången för mig)
Den är riktigt extremt rolig, min typ av humor. Sjukt kul.


En av favoritscenerna när han springer in i spökhuset med alla zombies efter sig :')

Fråga mig inte varför, men hade lust att lägga upp den här bilden från april 2010. Pyramidbygge på gympan :)



Ciao!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

UPPDATERA!!!!! (?)

2011-02-08 @ 20:28:55
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0