:)

Nu har jag suttit och skrivit på min filmanalys och skickat i väg till läraren, så nu är det lugnt! :) Pappa är sjuk i dag så jag har ingen som skjutsar mig till karaten :/
Så i dag blir det relax-kväll eftersom jag är färdig med allt! I morgon är det elevens dag och det ser jag fram emot. Ska bli kul att byta plats med lärarna :P
Om en halvtimme börjar The Mentalist och det ska jag absolut se! Ett av mina favorit-program! Mina favorit-program i ordning är: 1.The walking dead 2.Legend of the seeker/Last chance highway 3.The Mentalist

Förresten, har ni sett reklamen för serien "The walking dead"? Det är en zombieserie som blev jättestor i USA. Jag har redan sett den säsongen som ska börja i Sverige nu, så jag väntar med spänning! DET ÄR ÄRLIGT TALAT DEN MEST VÄLGJORDA MEST SPÄNNANDE SERIE JAG SETT. Klår MÅNGA filmer, om inte alla ;)



Varning för starka bilder för er mesar?

Strax börjar The Mentalist, men innan det nu ska jag se på min "internet favorit serie". På youtube, ett par killar som sitter och producerar dessa, riktigt bra faktiskt. Serien heter "The shadow of Israphel" och finns i tre säsonger med ca 12 i varje. Riktigt skojigt, nämnde jag att det var minecraft? Om ni inte är intresserade så sök inte, ni kommer antagligen inte förstå ett piss. (SÄSONG TRE ÄR BÄST)

Ha det bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0