Mina finaste

Hej hallå mitt på den fina Lördagen :D Har precis varit ute på promenad med Micro och Tommy. Mamma kommer strax hem från jobbet. Just nu är jag ensam med Micro, Fjodor och Måzart. Jag är lyckligt lottad som har så fina djur :)
Så jag tänkte berätta lite för er om mina fina vänner :D

Micro-  Ras: Welshterrier. En riktig liten envis åsna, men det är nog därför vi passar i hop. Han MÅSTE ha sin vilja igenom och vägrar att ge upp. Han är riktigt målmedveten. Underbart snäll och kvicktänkt. Brun och svart kropp+ bruna ögon.

Måzart-  Ras: Helt okänd blandning. En riktig liten surnisse. Bland de sju dvärgarna skulle nog han vara Butter. Måzart är ganska så retlig och ser ganska sur ut, men han är gosig också fast på sina egna villkor. Röd-orange tigerfärg+grön-gula ögon.

Fjodor-  Ras: Helt okänd blandning. Den här lilla kattungen är familjens clown. Kommer på nya upptåg och bus varje dag. Från att reta upp Måzart genom bita i svansen till att attackera Micro när han sover. Han gillar även att klättra in i min garderob och sova på kläderna. Och han äter VAD SOM HELST. Havregrynsgröt, lök, grönsaker, soppor, flingor. Ja, vad som helst. U name it! Jättegosig och älskar att leka. Helvit kropp med lite rött här och var+havsblå ögon.


Måzart (tigern)


Fjodor


Fjodor och Måzart




(Mest bilder på Fjodor för jag älskar hans ögon!)

Min Micro!


Ståtlig!

Älsklingen!

Nu vet ni mer om mina finaste!

Ciao :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0