Galg-skämt

Hej hallå, det här är inget muntert inlägg. Jag är hemma från skolan på grund av "magsjuka i familjen". Det är såhär att min lillebror Elias är sjuk. Då får inte syskonen gå till skolan eftersom vi antagligen redan är smittade. Jippie. Kalas-kul. Inte.
Visste ni att man kan vara bärare av magsjukeviruset i 1 vecka innan det bryter ut? Just därför. Själv har jag inte blivit sjuk än men det är något som inte är helt hundra. Skulle tusen ggr hellre vara i skolan. Slöa i soffan framför filmer är väl kul efter ca två st, men efter 10. Då blir det LITE långdraget. Tur att man har en hund som TVINGAR ut en trots allt. Tack Micro.

Så här sitter jag i väntan på dödsdomen, magsjuka. Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Philippa

Stackare lilla gumman! Det är tomt utan dig i skolan... Imorgon blir det tagga inför sportlov! Kommer du? ♥

2011-02-24 @ 18:00:34
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Aww pluttenutte sakar dej!! <3 Hör av dej så fort du blir bra så kanske vi kan ses!? PUSS PUSS Love u <3<3

2011-02-24 @ 19:07:36
URL: http://ellinorsmith.blogg.se/
Postat av: Philippa

Åh, tusan då! Stackars lilla vännen! Jag saknar dig brevid mig på lektionerna.. Idag gick jag hem lite tidigare för att jag inte alls mådde bra.. Disa var det idag också.. Du missade inge fika iallafall! Krya på dig iallafall så ses vi snart iallafall! Kram! ♥

2011-02-24 @ 19:22:45
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback design av: erican.webblogg.se
RSS 2.0